Varm jacka

Hej!
jag vill ha en varm jacka även om vintern snart är över, just nhu så har jag en svart kappa från H&M, visst den funkar men det är bara det att den är så himla kall :P
I början av vinter funtade jag på att gå och köpa en fjällräven av min morbror för då dkulle jag få den mkt billigare men det blev iaf inte så att jag köpte den.
Men nu vet jag exakt vilken jag vill ha, jag har sett jackan på några stycken på stan så jag frågade vilken modell det var för det var nämligen en typ klarblå everest jacka.
men otur som jag typ alltid har nerå menmen den var iallafall en modell från förra vintern :(
Mamsen har ringt runt till typ alla stadium outleter i stockholm och ingen har kvar min snygga jacka :/ det var endast i barkarby det fanns en gul, men hallå gul det var inte det jag ville ha :P
Aja men nu till slut, så kollade vi lite på blocket och där fanns det en just i min strl. så den ska jag kolla på på måndag :P



inte denna det här är fjällräven jackan jag ville ha :P

Kram <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0