Torsdag.

God morgon!
nu har jag precis durschat & sitter nu här & äter risgrynsgöt till frukost :P jag som alldrig brukar äta gröt på morgon aja idag blev det så iallafall :)
Idag har vi matte första timmen hmm.. inget jag ser fram emot det brukar vara så stökigt på dom lektionerna också :P

Förästen jag måste verkligen tacka alla er än en gång för att ni läser min blogg jag hade ett läsar rekord igår och jag är jätte glad tack ska ni ha ! och förästen tack för alla fiina komentarer också :) <3

Aja nu så måste jag fixa det sista & sedan springa iväg till bussen.
Ha en bra dag!
Kram <3


Kommentarer
Postat av: EBBA &lt;3

Nej, jag fick faktiskt någon Email :P

2008-01-10 @ 16:46:15
URL: http://fogot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0