Torsdag

God morgon!
jag uppdaterar bara lite snabbt nu innan jag åker iväg till stockholm.
Det blev så att jag åker in jätte tidigt eftersom jag ska hinna träffa mamsen och gå lite med henne efter hennes jobb :P
Sen så ska jag byta jeans åt Lisa :P
Hoppas att inte allt har plockats ur bara på rean, att det finns något kvar men varför inte det borde det kanske göra aja annars får jag börja köpa lite vår kläder istället :P

Igår så somnade jag sent även fast jag sa att jag skulle lägga mig tidigt det vart kanske där vid tolv, och nu så gick jag ju upp klockan sju menmen jag är faktiskt förvånad över att jag inte är så trött :P

aja nu måste jag klä på mig och fixa mig, så ha en så bra dag!

image26
Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: Natta

Tävlingen är nu igång ;D ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0