Torsdag :) (Lovdag)

Hejhej!
Idag så har jag jobbat halva dagen och sen lite senare på efter middagen var jag hemma hos Elinor min super snälla och söta piano lärare, hon är värkligen den bästa.Hon är ju inte som alla andra pianolärare :P hon är 20 år nån ting tror jag, jag kommer inte riktigt i håg tror att hon är 25-26 nånting sånt :P
och efter det har jag bara varit hemma och tagit det lungt och såklart pluggat till provet som jag ska ha på måndag :/
Straxt så ska jag börja packa min väska till carro ska ju träffa henne imorrn i stockholm efter att hon har slutat skolan, hon har ju tyvärr inte lovdagar idag och imorrn som jag då har :P Och sen så ska jag stanna där hela helgen :)

image60

Nu ska jag börja packa tror jag :)
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0