Tisdag.

Hej!
Han inte uppdatera imorse, hade super brottom men vet ni vad det värsta var !? att när jag kom till skolan så hade vi ingen vikarie på vår lektion och då fick vi alltså håltimme i två timmar, men hallå kunde ingen ha informerat oss lite tidigare typ kvällen innan eller nått så hade vi ju fått sovmorgon och just denna morgon så var det verkligen den här kännslan för mig att man absolut inte vill krypa utan för täcket :(

Sitter just nu på biblioteket och bloggar eftersom att jag hade sång lektion så att jag missade min buss, menmen jag gick på stan en stund men hade inte mkt pengar med mig så det fick bli att jag gick hit och bloggade lite innan bussen ska gå :P
Vad har ni gjort idag har det hännt något roligt?, eller har din dag varit just som min seeg och bara jobbig :P


Aja nu ska jag till bussen, ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0