Tisdag.

Hejhej!
Äääntligen hemma från skolan, lärarna körde igång direkt som om inte lovet äns hade existerat.
Dom kunde ju haft lite mjuk start enligt mig :P
Aja så här såg min skoldag ut : vi började med att ha hemkunskap i 2 tim & det är iförsig väldigt roligt :) sen så hade vi matte, engelska, spanska & sist hade vi svenska & efter svenskan så gick jag ner & hade min sång lektion med min sånglärare Ellan :)

Sen så efter det så han jag tyvärr inte med min buss men igentligen så gjorde det inte så mkt för jag träffade Lisa & vi två gick ner på stan och det var igentligen meningen att vi skulle fika men det blev att vi åt middag istället :P
Jag tog en sallad med grillad kyckling & lisa också, ja gott var det :P

Btw jatg måste tacka för alla snälla komentarer som jag har fått & nu har jag även fått mera läsare också super kul tycker jag :D
Fortsätt och komentera och läs min blogg :) <3


Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Självklart :D

2008-01-09 @ 17:05:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0