Onsdag

god morgon!
uppdaterar lite snabbt innan jag går till sklolan.
Förästen nästa vecka så börjar aerobicsen som jag och ellen hade tänkt att börja gå på, vi tänkte gå två till tre dagar i veckan men det kanske räcker med två jag vet inte riktigt :P
Aja idag ska jag iallfall bara hem och plugga efter skolan vi har redan fått tre-fyra läxor eller nått sånt där :(

Min data var förästen lagad igår när jag kom hem från skolan :) pappa hade bytt hårdisk och skickat efter några instalerings skivor så nu funkar den prima igen :P

aja men nu måste jag göra iårdning frukost innan jag åker :P
ha en bra dag!
Kram <3


Kommentarer
Postat av: krusee

godmorgon

2008-01-09 @ 17:16:19
URL: http://krusee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0