Måndagen

Hejhej !
Kom nyss hem, har i princip bara hunnit ducha och ätit :P
Idag har jag vart med Ellen och vi gjorde inte så mkt mer än att äta mellis och bara sitta och snacka lite, för sen drog vi iväg till träningen, det fick bli ett gympa medelpass idag eftersom vi inte han boka till aerobicen :P menmen det var ett skönt pass iaf :P men till nästa vecka ska vi allt ta och boka aerobicsen :)

Imorgon har vi hemkunskap första lektionen och jag och Ellen ska jobba ihop då :P ( ovanligt va !? XD)
efter skolan vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra med det får nog bli hem och plugga :)

Aja nu börjar andra avenyn så ska kolla på det, nån annan som ska ?NEEEj det är ju guldbaggegalan ida ju :( aja antingen så kollar jag på den eller så kollar jag nog på design med Simon & Tomas på 3:An  :P


(inte jag på bilden)
Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sara Sigurdson

härligt med träning :D

2008-01-22 @ 16:53:39
URL: http://sotsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0