Måndag

God morgon!
som tur är så börjar inte jag i skolan föräns imorgon :)
Nu så sitter jag & äter min frukost ska dra iväg om en halv timme :P
förästen idag började jag att äta hårkontroll.
Det är till för hud, hår & naglar. Det innehåller bla. öljäst & kisel (silica). Jag började äta det mest för mina naglar för dom är värkligen jätte tunna & går sönder så fort dom blivit lite långa, men det är ju bra om det hjälper att få bättre hårkvallite och sånt också :P
Du kan hitta Hårkontroll i en hälsokostaffär. Jag köper dom i en hälsokost i Pub huset & där kostar dom 145 kr men jag har hört att dom finns billigare så det får jag ta och kolla upp :P. Man ska ta två tabletter om dagen och paketet räcker i 2 månader.
Aja nu måste jag kila!
Ha en bra dag.                          
Kramar! <3

image2822

Kommentarer
Postat av: EBBA <3

Visst kan jag fixadin blogg :)

2008-01-07 @ 11:08:10
URL: http://fogot.blogg.se
Postat av: Sara

Hej Kusin... nu har jag hittat upp din blogg också :) Hoppas du har et bra, saknar dig!

2008-01-07 @ 12:19:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Alicia

du sånna där borde jag oxxå köpa, har samma problem :/
:P

2008-01-09 @ 20:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0