Lördag..

Hej!
Bloggade inget igår eftersom jag var hela dan med lisa,lisa & Pella.. vi gick och fikade lite och sen på kvällen sov jag hemma hos Lisa.
och jag & Lisa tittade på let's dance tillsammans ... men gud jag tycker inte alls att det är lika bra som förra året.

Och idag så ska ag bara vara hemma hela kvällen och titta på lite filmer tillsammans med syster :P vi ska se blandannat : i hennes skor :) nån som sett den och vet om den är bra ?
Köpte massa godis också innan jag åkte hem från lisa som jag ska mumsa i mig ikväll :P



<3

Kommentarer
Postat av: Sara Sigurdson

nej me jag vill hemskt gärna se den :) Och fin ny design du har :D

2008-01-19 @ 19:44:16
URL: http://sotsara.blogg.se
Postat av: EMELIE

skorna är från laredoute, kostar 329 kr :)

2008-01-19 @ 20:10:03
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Ellen

jag har sett den på bio förut ! ;D
den var as bra, fin design btw ! :)

2008-01-19 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0