Lördag

God morgon!
vaknade för en stund sen :P så nu sitter jag här och ska snart gå och göra årdning lite frukost.
Igår var en seeg dag för mig, det känndes som jag typ inte gjorde nått på hela dan aja idag ska jag iallfall åka träffa mikis tror jag annars så blir det nog en hemma dag.

Nu så sitter jag och tittar på ellos hemsida vad jag ska beställa för kläder :P Dom har fått in jätte snygga kläder till våren :)
Än så länge ska jag nog beställa dom här tygskorna i satin men i den marinblåa färgen som finns, men den gick inte att få på bild & sen så ska jag nog beställa den hära gröna toppen, kostar bara 99 kr och skorna kostade 249 kr eller nått sånt :P
DEt är det jag har bestämt mig för att beställa en så länge.

 ZoomaZooma

ha en bra dag!
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0