Längtar....

å Gud va jag längtar tillbaka till sommaren & till Ellens mysa i land i waxholm, jag hoppas att jag får följa med dit i sommar igen :P
Bilden är från i sommras när jag och Ellen åkte med deras båt :)
Och ett plus är ju att det finns så mkt fina sommarkläder att shoppa haha jag & min shopping XD

image27   
           

Ska nog fixa min Design lite nu, har blivit så trött på snöflingorna, nu vill jag se fram imot våren & värmen :P sen så skulle jag nog vilja fixa en snygg headers också ... så jag ska nog försöka fixa lite vårigare eller nått sånt, aja jag vet inte jag är värkligen sämst på att fixa design & sånt.
Om det finns nån som skulle vilja hjälpa mig & fixa lite skulle jag bli super glad, hör gärna ev er till mig på min mail i sånnafall (: :P

ses senare <3

Kommentarer
Postat av: ellen

Klart att du får !

2008-01-06 @ 19:58:47
Postat av: MatildasBlogg

Svar: Va bra det ser jag fram emot

2008-01-06 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0