Kvällen.

Hej!
nu har jag kommit hem från Ellen & har kollat klart på det sista avsnittet av heroes alltså sista för sesongen det var jätte spännande, & förästen jag fick massa kläder av Ellen.
Här kommer lite bilder på dom, men jag orkade inte ta på alla så att här är några :P

image18  image19  image20  image21  image22

Jag ska nog köpa en liten present till Ellen imorgon när jag ska åka in till stockholm och shoppa lite :P
Sen så har jag fått en fjällräven kofta av min syster också, för hon kunde inte ha den så då fick jag den men den ser snyggare ut på i värkligheten en på bild :P och så är den väldigt skön också och det avgör ju en hel del :P

image23

Lite sent men här kommer koftan jag köpte i Måndags och plånboken som jag också köpte då :P

image24    image25
Kofta från Vero moda     Plånbok från Friis&Co
149 kr                                115 kr
Det var rea på den :)       Var även rea på den :P

Aja nu ska jag gå och durcha & försöka gå och lägga mig snart, inte direkt så sen som det blev igår :P
Ska ju trots allt upp tidigt imorgon.
och hoppas att jag hittar lite fynd på stan :)

Kramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0