Fredag

God morgon!
Nu har jag äntligen fått min nya mobil :) inte världens bästa men den funkar iaf bättre en min gamla, Det är en sony eriksson nån walkman.
Jag kommer inte ihåg vad den heter.. Den tar inte så bra bilder men jag kan ju iaf ha min musik på den :P
Så nu håller jag på oc´h lägger in mina kontakter :P
Här är en bild på den, det är den vita som jag har :P


Idag så ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt tror jag :P
& lägga in lite mer musik på min mobil, men det värsta är att jag måste ladda ner massa ny musik därför att min dator har ju gått sönder så att jag måste sitta på denna & här finns ingen bra musik :(

aja nu ska jag gå och durcha & göra mig iårdning :P

ha en bra dag!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0