Dagens lista :)

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
nepp
2. Vara seriös eller rolig? En kombination av båda tror jag :) men jag älskar roliga människor. Sånna som bara sitter och är seriösa hela tiden är ju inte så kul :P
3. Dricka röd eller grön mjölk? usch för mjölk. Men i oboy äre gott :P
4. Brinna upp eller drunkna? haha vilket val :P vet inte faktiskt
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? meh, mina föräldrar?

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? ja
2. Sol eller måne? sol :)
3. Vinter eller höst? höst kanske för då är det inte lika kallt :)
4. Vänster eller höger? höger
5. Soligt eller regn? sol
6. Vaniljglass eller chokladglass? choklad, men båda är gott.

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 18:05
3. Fullständigt namn? Matilda, mer behöver ni inte veta.
4. Vart vill du bo? Vet inte riktigt finns mkt fina ställen :)
5. Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske ...
6. Vill du gifta dig? absolut !
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär den, har alldrig rullat..
8. Har du ätit sushi? nej, och är jag sugen? nope skulle inte tro de :P men det kanske är gott man vet ju inte för äns man har provat :)
9. Favoritglass? cheeskake och jordgubb :D
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2 kanske.. har inte kollat :P
11. Humör? Finfint :)

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nej
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? yesyes :)
4. Känt dig fånig? nepp..
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? nej
8. Klippt håret? nej
9. Gråtit? nej
10. Ljugit? nej
11. Blivit kysst? nej, inte det heller.. tyvärr :P

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej
2. Har du en hund? nej
3. Sover du helst själv eller med någon? dum fråga, haha :P
4. Tror du på spöken? nepp

Kommentarer
Postat av: Linda

Verkar trixigt det där med att rulla spaghettin...!

2008-01-30 @ 18:11:32
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0