Tisdag, JULAVSLUTNING

Julbild

Hej!

Nu har jag fått jullov :D Hur skönt som helst.
Och Jag fick mina första betyg, jag vill juh inte avslöja för mycket för att vara skrytig eller så.. så därför säger jag bara att jag vart nöjd helt enkelt :P Men det är ju ändå dom första betygen så dom är ju inte så viktiga igentligen :)
ida efter skolan så Skulle jag igentligen ha varit med på en julkonsert för nån firma med några från Musikskolan där jag tar sånglektioner men jag vart tyvärr sjuk :(
Men det var mysigt att få komma hem också och bara ligga i sängen och kolla på tv och ta det lungt och så .. :)
För jag är inte jätte sjuk...
Så.... Hur är det med er idag då?

Nu så ska jag snart kolla på nån julfilm med min lillasyster kanske skriver lite senare :)

Ha en bra Kväll!

Hugs!

Kommentarer
Postat av: Janne ;D

Det är toppenbra !
JULLOV JUUUUUU :D

2007-12-19 @ 14:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0