Söndag

Hej!
Just nu så sitter jag och skriver en tråkig engelska uppsats, om filmen ''the Holiday'' i och försig så är den väldigt bra menmen.
urch för att skriva uppsatser på lovet :( aja jag var iallfall tvungen att skicka den nu på lovet :P
nej håller på att få panik av tanken på att det bara är en vecka kvar av lovet !!
Aja imorgon är det ju nyår och då ska jag bara vara hemma med familjen.. Sen så ska jag hinna med att shoppa lite på rean nästa vecka :)




Förästen i går så sov min lilla vove över här förästen det var igentligen inte planerat men hennes ägare var på någon fest så dom skulle bli kvar där lite senare.
Så nu sk jag ut på en promenad med Trinne :)

Ha en bra dag ! <3


Kommentarer
Postat av: Pella

Den där filmen såg jag med jocke ;) hih

2008-01-02 @ 22:56:20
Postat av: ellen

I love that film ! :D

2008-01-09 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0