Lördag!

hejsan allihopa!
Idag har jag Varit med Karin och Ellen i stockholm och shoppat lite och julhandlat :D jag Köpte julklappar till Mamsen och min lilla syster, Pappa har jag redan köpt till så nu äre bara kompisarna kvar och Lilla Farmor såklart(;
jag hittade en Långkofta på Ginatricot för 249 kr jätte snygg man skulle kunna ha den som nån sorts klänning ifall man skulle vilja det :) sedan köpte jag fyra par örhängen inga speciella direkt bara några från ur&Penn och sen från H&M.
Ellen Fyndade lite julklappar och örhängen hon med och Karin köpte också julklappar :)
Lägger in bilder imorrn om jag hinner på min Långkofta och örhängena...
Nu ska jag och Ellen göra oss iårdning och gå och lägga oss kanske blir Film vi får se :P

Snart Jullov det är ju bara två dagar i skolan kvar för min del, vi slutar på tisdagen ska bli super sköönt men vill ha snö till jul, idag när vi var i stan var det faktiskt lite snö men inte här :(

Ha en trevlig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det var en mysig dag med er sötnosar :)
fin blogg förresten snygging.

2007-12-16 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0