Dagen

Hej!
Förlåt för en väldigt dålig uppdatering men tyvärr så har min nya data gått sönder eller ja hårdisken, det ska kommer en ny hårdisk nästa vecka nån gång så sitter lite på mammas & pappas data så länge.. :P
Min jul har varit super mysig jag har bara vart hemma med familjen och lilla farmor har vart här också.

Julklappar
Av mamma och pappa fick jag juh min dator ( men den fick jag ju lite innan :P )
& av Ellen så fick jag en stor T-kopp och doft Ljus
sen fick jag lite smink, lakan och påslakan och örngott
Sen fick jag en film, lite pengar av farmor och så fick jag pengar av min kusse :P
& så fick jag en Gossip girl bok, och sen lite kläder och lite små grejer lite smycken och sånt.

Nu är det även på väg en ny mobil till mig, den ska komma på posten nästa vecka :D Wiiie.. min nuvarande mobil som jag haft ett litet tag nu är helt trasig ibland funkar inte skärmen och kameran har blivit jätte dålig.
Så jag är jätte glad att jag ska få en ny :)

Idag så ska mina kusiner komma hit och fika lite, det var jätte länge sen dom var här & sen ska jag bort på middag med familjen..
men nu så måste jag gå och äta lite lunch, vi får se när mitt nästa inlägg kommer eftersom datan är sönder men jag kan ju sitta vid mammas & pappas data lite..

Ha en bra dag!

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0