(:



Sitter och huttrar här. Alltså jag ångrar så himla mycket att jag för några veckor sedan sa "Åh kan inte vintern   komma nu?". Jag tänkte bara på hur mysigt det skulle bli med alla fina tända värmeljus och allt julmys, inte på hur jävla kallt det är. Inte nog med att det är svinkallt ute, för det blir ju det inne också. Pappa har väl satt på li extra varmt nu men åndå :P
 så här sitter jag nu och skakar i tjocktröja och mjukisbyxor. Och ändå så ska jag envisas med att sätta på mig en klänning/tunika imorgon, fast med tjocka strumpbyxor imorgon till skolan. Men jag tänker iallafall ha både kofta, jacka & en halsduk, om jag hittar en. Brr.. 


åh gud vad jag längtar tills att jag slutar, Slutar på tisdag så det är inte långt kvar...Imorgon äre inebandyturnering i skolan!
men jag slutar nog som vanligt imorgon, då efter skolan så ska nog jag och Ellen köpa dom sista julklapparna nere på stan. Sen ska jag gå på ett rep. inför en liten jukonsert jag ska vara med och sjunga på (;
Så det blir väl sena bussen hem anntar jag /:

Nej nu ska jag nog Lägga mig och titta klart på några gammla OC avsnitt som jag har börjat kolla på i helgen, de är bara det att jag alldrig hinner se klart dom :P 


Krammar! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas snön kommer snart iaf, skulle vara mysigt till julafton :)

2007-12-19 @ 14:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0