Fredag

Godmorgon!
Blev hemma idag igen för det visade sig att jag hade feber igår kväll :P
Men förhoppningsvis om jag mår bättre imorgon så ska jag och E åka till stockholm och shoppa lite, men det är ju så att alla fått sin lön nu så det kommer nog att vara väldigt mycke folk... Men vi får se hur det blir men om det blir så, så ska jag köpa mina efterlängtade tygskor :P

Men nu är det ju också så att jag ska åka till barcelona i april-maj nån gång och då vill jag ju spara pengar tills dess, Det blir bara jag och Mammi som ska åka och shoppa där ska bli så mysigt :D

Lääängtar dit :D

<3

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Mysigt! vill också åka dit och shoppa :P

2008-01-25 @ 19:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0