Söndag

Hejhej!
just nu sitter jag och läser mina favvo bloggar, försäten någon som vet vad filmen som ska gå på trean ikväll heter?
Den ska tydligen vara bra har jag hört så jag funtar på att kolla på den ikväll... den börjar kl. 21.00 :)
kunde tyvärr inte fota det jag shoppade igår för att jag vet inte riktigt vart min digitalkamera tagit vägen men den hittar jag väl snart, så fort jag hittat den så ska jag fota lite :P

Aja nu ska jag gå och äta :) kanske blir nått mera inlägg ikväll får se ;)
Ha en trevlig kväll!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack så mkt =). Jag har inte så bra koll på vilken film som började ikväll, fastnade framför datorn, haha. Kul med lite shopping =)

2008-01-27 @ 21:44:40
URL: http://lenisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0